nä nu har jag glömt mobilen nånstans

gott nytt år får jag väl börja skriva i detta inlägget !!
idag för att va ärlig så ärjag inte helt på topp, men kan säga att hela kvällen igår va himla trevlig!
vi började med lite förfest och tre rätters middag som bestod utav, jonssons specialare vilket va advokado med räkor och lite sås, sen tacos, sen cheesecake och vit chockladmoss, satt fint i magen! och enligt nyårs traditionen var vi hos ingen mindre än emmy widriksson !! och det va himla fint ! sedan begav vi oss mot habo och fortsatte festen där i våra fina hattar !



nu på kvällen ska jag bara slappa lite och vila upp mig, tänkte kolla på änglagård sen på fyran vid klockan nio ! om jag inte hinnr somna innan, men men ! imon är det tillbaka till verkligheten igen! :) btw sååååå bio sugen !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Ditt namn:
Lägg mig på minnet!

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0